Monday, 14 November 2016

Lempparivaate lastenosastolta?

Näissä kuvissa näkyvä neule on yks mun tän syksyn harvoista vaateostoksista ja se onkin ollu paljon käytössä. Harvoin lähden kaupoille metsästämään mitään tiettyä, mutta tällä kertaa se oli tilanne. Menin lounastauolla H&M:lle etsimään pitkää neuletta ja lopulta sopiva löyty lastenosastolta, haha! Pitäis rueta enemmän hyödyntämään lastenosastoja varsinkin edullisempien hintojen vuoksi. Mekkoja ja housuja on varmaan melko turha etsiä lastenvaatteista niiden muodottomuuden vuoksi, mutta esimerkiks just kaikki paidat ja kellohelmaiset hameet voi sopia hyvin. Oon kyllä joskus aikoinaan ostanu esimerkiks hameen ja verkkarit lastenosastolta, mutta sittemmin oon unohtanu kokonaan hyödyntää niitä. Tosin nykyään taitaa tulla ylipäätään shoppailtuakin vähemmän. Pahoittelut muuten pikselimössösistä kuvista, mutta en ehtiny kotiin yhtään valosampaan aikaan.. 




Mun päivittäiset perusasut koostuu usein leggingseistä, pitkistä paidoista ja mahdollisesti pitkästä huitulasta tai neuleesta. Tällasen kokonaisuuden lisäks tulee usein käytettyä mekkoja, korkeevyötäröisiä hameita ja korkeevyötäröisiä housuja. Leggingsien ympärille koottu asukokonaisuus on vaan usein se mun laiskan päivän valinta, kun en jaksa miettiä vaatevalintoja. Vois melkein sanoa, että tällanen asu on mulle sama, kuin useimmille farkut ja t-paita!

Mua kiinnostais kuulla, mitkä on teidän perusasuja ja hyödynnättekö lastenosastoja shoppaillessa?

6 comments:

  1. Kiitos vinkistä. En oo hokannu kivijalka putiikkien lastenosastoja hyödyntää vaikka eräältä lastenvaatemerkiltä Mulla on kyllä omassakin kaapissa vaatteita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eipä noita kyllä helposti muista hyödyntää!

      Delete
  2. Tää kirjoitus oli hyvä muistutus että lastenosastot kannattaa hyödyntää tiettyjen vaatteiden suhteen! monet lempparilöydöt oon tehnyt juuri sieltä :)

    https://flourish-roosa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pienikokoisille halpaa ja vaihtelevaa shoppailua :)

      Delete
  3. Hyvä kun muistutit, ettö sieltä lastenosastoltakin voi tehdö löytöjä! :) kivoja kuvia! Näytät kauniilta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva, jos oli hyötyä :) Kiitos paljon!

      Delete