torstai 15. joulukuuta 2016

Menoa täynnä olevat viikonloput


Nyt ruutuun läjähtää asukuvat viime perjantai-illalta, hetkeä ennen kuin hypättiin autoon ja ajettiin Kuopioon. Vietettiin Kuopiossa koko viikonloppu kahden Reckless Loven keikan parissa ja loppuaika oltiin mun porukoiden luona. Myös meidän ihana ystävä oli koko viikonlopun meidän kanssa, tullen perjantaina suoraan omasta kodistaan Kuopioon.




Vaikka tällaset paljon autossa istumista vaativat viikonloput onkin raskaita, on ne kyllä myös antoisia. Heti piristyy, kun tekee jotain rutiineista poikkeavaa. Nyt tätä rutiineista poikkeavaa toimintaa on ollut melkein liikaakin ja sama meno jatkuu jouluun asti, mutta sitten saankin levätä ja rauhottua kunnolla. Ens viikonloppukin menee joululahjojen paketoinnin ja siskon valmistujaisten parissa. Musta tuntuu, että sopiva tahti tekemiselle ja tekemättömyydelle olis, jos joka toinen viikonloppu olis jotain menoja ja loput viettäis kokonaan kotona. Taidan tarvita melko paljon omaa aikaa, jolloin mun ei tarvitse mennä minnekään tai edes jutella kellekään muulle, kuin poikaystävälle.


 
Mekko - Kirpputori (H&M)
Sukkahousut - Dubaista (ei merkkiä)
Kengät - Tendenz (Bulgaria)

Mua kiinnostais kuulla, miten paljon sä tarvitset omaa aikaa ja kuinka täydeltä kalenteri näyttää vapaa-ajan osalta?

4 kommenttia:

  1. Ihana tuo mekko! Itse oon sellainen tyyppi, että omaa aikaa tarvitsen aina silloin tällöin, vaikka tykkäänkin touhuta ja mennä porukassakin. Sanoisin, et aikalailla fiftyfifty menee se, et milloin haluan olla vaan yksin kotona ja milloin haluan ihmisiä ympärille hah :D

    http://fiiaelina.blogspot.com.au/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) useimmilla varmaan seuran ja oman ajan tarve menee juurikin noin. Itsellä oman ajan tarve on kyllä varmaan suurempi, kuin puolet ajasta!

      Poista
  2. Tosi nätti mekko! :) Mä tarviin aika paljon omaa aikaa ja pyrinkin varaamaan sitä itselleni. Jos kalenteri näyttää liian täydeltä, mua voi alkaa jopa hieman ahdistamaan kaikki menot, vaikka ne olisivatkin kivoja! :D

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ihan sama homma mulla, että jos menoja on liikaa, rupeaa ne helposti stressaamaan, vaikka kivoja juttuja olisivatkin.

      Poista