perjantai 2. joulukuuta 2016

Pitsiä ja metallia

Rakastan kontrastieroja pukeutumisessa, vaikkapa yhdistelemällä valkeaa pitsiä metalliin tai värikästä kukkakuviota nahkaan. Ehkäpä juuri tämän takia mun vaatekaapista löytyy pitsin lisäks paljon mustaa, hapsua, kimallusta ja muuta kiiltävää pintaa. 
 


Viimeset kaks päivää oon levänny kunnolla saikulla ollessani. Oon lähinnä kattonu Game of Thronesia (tiedän - oon myöhäisherännäinen, mutta nyt vihdoin pääsin kuudenteen kauteen!) ja lukenut. Sairasloma määrättiin, jotta pääsen lepuuttamaan hiirikättä, sillä se ei enää kestäny hiiren ja näppäimistön käyttöä. Tämäkin lyhyt postaus on siis vasemmalla kädellä naputeltu. Pidempään löpinään musta ei nyt ole, sillä hermothan tässä hitaudessa menee. :D Kaikki mut tuntevat tietää, etten mä kestä hitautta.

 

Mekko - Kirppis

Kengät - Tendenz (Bulgaria)
 
Yhdistelettekö te mielellään erityylisiä vaatteita keskenään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti