maanantai 9. tammikuuta 2017

Sininen kausi

Tiedättekö sen tunteen, kun aivot lyö täysin tyhjää? Mulle kävi niin tän otsikon kanssa, sillä en keksinyt mitään luovempaa vaikka sitä eilisestä lähtien mietin.. No, onpahan ainakin informatiivinen otsikko, jos ei muuta. :D Oon nyt ihan rakastunu siniseen väriin ja haluaisin haalia enemmän sinisiä vaatteita, minkä lisäks topaasikorut on ollu kuolauksen aiheena jo pitkään, sillä en tiedä juuri mitään kauniimpaa. Oon metsästäny myös sinistä luomiväriä vanhan surkean tilalle ja jopa sinistä glittereyelineriä! Sininen luomiväri aiheuttaa monissa kylmiä väreitä ja kasariviboja, mutta mä oon aina tykännyt siitä. Muutamia vuosia sitten käytin melko usein just sinistä, violettia ja vihreää luomiväriä silmämeikissä ja haluaisinkin ryhdistäytyä tässä suhteessa ja rueta tekemään värikkäämpiä ja vaihtelevampia silmämeikkejä ainaisten neutraalien sijaan. 

 
Mekko - Kirppis (BikBok)
Laukku - H&M
Kengät - Ostettu Kööpenhaminasta
 
 
Tää mekko on kuosinsa puolesta yks mun lempparivaatteista, mutta kovin käytännöllinen se ei ole. Mekko hinautuu nimittäin jostain ihme syystä ylös, eikä sitä näin ollen tule kovin usein käytettyä. Mietinkin just eilen, että pitäiskö tuo lyhentää paidaksi, vai rupeenko vaan käyttämään sitä housumaisten leggingsien kanssa.
 



Kummallista muuten, miten suuri ero normaalin ja kolmepäiväisen viikonlopun välillä on! Loppiaisviikonloppu tuntui ihanan pitkältä ja superrentouttavalta, kun oli aikaa sekä levätä, että tehdä kaikkea. Katottiin yhdessä Henrin kanssa pari leffaa minkä lisäks luin Pohjois-Korean vankileiristä kertovan kirjan, näin kaveria, tein kotitöitä, lenkkeilin ja sain vihdoin viimein korjattua/lyhennettyä vaatteita. Voisin hyvin tehdä neljän päivän työviikkoa, sillä normaali, kaksipäiväinen viikonloppu jää auttamatta ihan tyngäksi.

Kuvaus: Heta Jääskeläinen
Kuvien muokkaus: minä

4 kommenttia:

  1. ahhahha mullapa on sininen glitterrajauskynä. Ihan paras. Ja varmaan 10 vuotta vanha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eyeliner vai kajal?? Mä haluaisin sellasen, mitä vois levittää koko (sinisen) luomivärin päälle, aaahh <3

      Poista
  2. Ihana tuo mekon kuosi! Kannatan kyllä sitä paidaksi lyhentämistä, jos tuntuu että siten vaatteelle löytyisi paremmin käyttöä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Antaa ajatuksen nyt muhia vähän aikaa, mutta taidan kyllä rueta itsekin kallistumaan sille kannalle. :)

      Poista