torstai 27. heinäkuuta 2017

Koiria, kavereita ja juhlia

Huh, kun päivät ja viikot pyörähtää niin nopeesti ohi, ettei meinaa perässä pysyä! Viikon sisään oon viettäny viikonloppua Jyväskylässä, jossa oli poikaystävän siskon rippijuhlat. Juhlat meni pitkälti syödessä sekä juhlia ja juhlakalua kuvatessa, mikä oli kyllä kivaa! Ehdittiin viikonlopun aikana myös nähdä kavereita grillailun ja niiden uuden, Venäjältä pelastetun kulkukoiran rapsuttelun merkeissä. Jyväskylästä ajelin suoraan porukoille, jossa oon ollu sunnuntaista lähtien. Täälläkin on käyny kavereita kylässä ja lisäks saunottiin meidän yläasteelta lähtösin olevan kaveriporukan kesken mökillä. Kavereiden näkemisen lisäks oon ehtiny lähinnä nukkua ja paijata siskon koiraa, joka on paras doge ikinä. :D



Viralliset juhlat alkaa tältä kesältä olla ohi, sillä edessä on enää rennompia synttäreitä ja valmistujaisia elo- ja syyskuussa. Kavereiden näkeminen ei sen sijaan vähene, sillä huomenna otetaan kaverin kanssa suunnaks Oulu ja Qstock, mistä oon niin innoissani! Tulee kyllä ihan mielettömän hauska viikonloppu ja vielä näyttäis jopa siltä, että kelitkin suosii. Kunhan ei tulis vettä taivaalta, niin mä oon tyytyväinen. :)




Mekko - BikBok
Korkkarit - Spirit Store (vanhat)
Käsikoru - Glitter

Kuvaus - Henri Mutanen
Kuvien editointi - minä

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Se oli hyvä alemyyntilöytö :)

      Poista
  2. Oi tuo mekko on niin ihana! <3 Pidä kivaa Qstockissa! :)

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Sulle sopii tuo mekko tosi hyvin! :) Pidä hauskaa Qstockissa! Mä ite oon menossa nyt viikonloppuna Solar soundeille :D

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pidän varmasti, hauskaa festaria sullekin :)

      Poista
  4. Vautsi toi mekko on tosi upea, sopii sulle älyttömän hyvin! :)

    VastaaPoista