Wednesday 3 August 2016

Kuopio RockCock 2016

Kuopio RockCockia vietettiin ihanalla Väinölänniemellä viime viikonloppuna. Kuopiorockilla on erityinen paikka mun sydämessä, sillä se on käytännössä mun vanhassa kotikaupungissa. Oon käyny Kuopiorockissa lähes joka vuosi aina vuodesta 2009 lähtien ja viime kesänä myös tein mun opparin kyseiselle festivaalille!





Kuopiorock on kyllä jotenkin niin symppis, sopivankokoinen ja savolaiseen tapaan rento festari. Kun kävijöitä on 18 000 kahden päivän aikana, ei alueelle muodostu kauheeta ryysistä tai jonoja. Pahimmillaan taidettiin jonottaa juomia joku kaks minuuttia. Kuopiorockissa on myös lähes aina niin paljon hyviä bändejä, että sinne lähtee ilomielin, sillä hinta-laatusuhde on niin hyvä. Kun vielä kelitkin päätti suosia, niin kyllähän se oli taas yks kesän parhaista viikonlopuista!







Tällä kertaa en hakenu pressipassia, sillä olin ajatellu etten edes ota kameraa mukaan. Viime hetkillä päätin kuitenkin pakata sen laukkuun. Kuvasaldo jäi siis normaalia vähäisemmäks, sillä en kuvannut kuin niitä, joita halusin mennä muutenkin katsomaan. Siksi siis Reckless Lovesta on niin paljon kuvia :D En myöskään näköjään ottanu festarialueesta kuvia. Ensi viikonloppuna edessä on sitten Porispere, josta hyvin todennäköisesti enemmän kuvia tiedossa, sillä sinne sain pressipassinkin.

No comments:

Post a Comment